Brandul ROMANIA

Intamplator am ajuns pe blog -ul http://cevautil.blogspot.com/2006/09/brandul-romania-o-iluzie-comica.html, cu un post despre brandul Romania. Cred ca l-am citit si undeva in Capital.

Oricum, despre brand -ul Romania, despre prioritatile pe care Romania trebuie sa le aiba, am postat si eu un reply in respectivul thread:

Parerea mea este ca o campanie de branding in ROMANIA trebuie sa inceapa prin constructia unei strategii pe termen mediu in ceea ce priveste domeniile prioritare de investitii.
Apoi, dupa ce trec anii si apar si rezultatele, putem face campanie de branding.

Ma gandesc ca actuala guvernare trebuie sa isi spuna: „ok, domeniile prioritare sunt turismul si IT -ul; bun; pentru a realiza acest lucru ne trebuie: infrastructura mai buna, servicii mai bune de cazare, servire, promovare, etc; ne trebuie parcuri tehnologice si imbunatatirea calitatii generatiilor de absolventi IT”.
Cam asa va eu lucrurile, viziune indrazneata, strategie clara, obiective concrete.

Abia apoi putem promova Romania.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s