Imi este rusine!!!

Imi este rusine de circul care s-a produs astazi, 2006-12-19, in plenul parlamentului Romaniei cu ocazia citirii de catre presedintele tarii a declaratiei condamnarii comunisului in Romania!

Imi este rusine ca domnul Corneliu Vadim Tudor are astfel de manifestari TOTAL deplasate: bannere, huiduieli, injurii; la televizor l-am auzit cum spunea „bai boule!” si alte injurii care nu au ce cauta in limbajul unui om politic adevarat!

Imi este rusine ca cei care trebuiau sa ia atitudine ferma asupra starii de fapt din sala nu au reactionat asa cum se cuvine!

ASTEPT scuze de la domnul Corneliu Vadim Tudor catre toti romanii din lume fata de COMPORTAMENTUL pe care l-a avut!

Multumesc!

Un gând despre „Imi este rusine!!!

  1. Rusinea nu trebuie sa fie a lor, ei sunt produsul nostru. Sunt „copiii” nostri din 4 in 4 ani. Atat timp cat vor fi votati scursuri precum Vadim, Becali, Videanu, Poteras cat cati si mai cati nu emite pretentii la scuze publice. Ne incarcam in penibil. Mai bine ascultam pildele lui Dan Puric, un mare carturar.
    Romanii au nevoie de timp ptr a se trezi. Fiecare dintre cei ce iau atitudine trezesc la randul lor alti adormiti. Poporul asta e drogat de atata inconsistenta. Nu te mira ca nu stie drumul spre trezire, ceasul lor biologic functioneaza dupa principiul vechi al pendulei bolnave de atata stat.

    Prin urmare trebuie sa ne cerem noi, poporul scuze celor ce ne conduc ca am avut curajul tampesc sa-i votam.

Lasă un răspuns

