Piste pentru biciclisti in sectorul 3

Am citit in COMPACT un articol despre o lucrarea care urmeaza fi demarata in sectorul 3: piste speciale pentru biciclete, un semn de normalitate in orice oras european, o anomalie in Bucuresti. Intr-o tara guveranata de oameni pushi pe capatuiala, lucrurile simple, normale si necesare au devenit stiri de senzatie. Cel putin eu am tresarit d bucurie cand am citit articolul! Felicitari!

Am postat repede un mesaj de felicitare pe site -ul primariei sectorului 3.

Buna seara,
Ultima stire din ziarul COMPACT m-a impresionat intr-u-totul. Realizarea pistelor pentru biciclisti mi se pare o idee extraordinare. Felicitari si mult succes in activitatea dumneavoastra. Domnule primar, nu uitati sa candidati la primaria capitalei in 2008.

Mihai PALADE
https://mpalade.wordpress.com

Sa mai spun ceva si de domnul Poterash, de la sectorul 6!? Poate: „Lasa-neeeeee, lasa-neeee!”. Chiar asa, cum pot fi demarate actiunile pentru anticipate in sectorul 6!? :-))

Lasă un răspuns

