E alandala sau mi se pare mie?

Am mai scris de cateva ori (aici si aici) despre lucrarile de pe Calea Mosilor. Este foarte bine ca se modernizeaza calea de rulare a tramvaiului si faptul ca se amenajeaza locuri de parcare pe marginea carosabilului, taind din trotuar. Doar ca:

– nu inteleg de ce aceste locuri de parcare nu sunt amenajate uniform; in momentul de fata sunt facute „taieturi”, atat printre stalpi, dar mai ales si printre copaci; nu se putea renunta la copacii de pe margine si acestia sa fie mutati, de fapt inlocuiti cu altii noi, tineri, si mai spre marginea strazii, langa trotuar?

– iar nu inteleg de ce in unele zone stalpii de pe marginea strazii au ramas in mijlocul locurilor de parcare?

Am impresia ca se lucreaza un pic haotic, fara planuri, desi am remarcat intr-o dimineata niste domni cu niste planuri de amejare. Oricum, la cele 2 intrebari de mai sus inca nu am niste raspunsuri rezonabile.

Imaginile vorbesc si ele de la sine.

lucrari pe Calea Mosilorlucrari pe Calea Mosilorlucrari pe Calea Mosilor

Un gând despre „E alandala sau mi se pare mie?

  1. Pingback: O manie generala: gropi si borduri « Mihai PALADE

Lasă un răspuns

