ADP sector 6 nu intelege limba romana

Buna seara,

In data de 18 ianuarie 2007 am scris un post despre prezenta domnului Poteras oe Internet. Unul dintre comentariile la acel post descriea o situatie anormala pe care unul dintre concetatenii mei le-a trait, undeva intr-un parc in sectorul 6.

Ca urmare a acelui comentariu am intrebat la primaria sectorului 6, prin email, 2 chestiuni:

As dori sa stiu care este programul de salubrizare al parcului Drumul Taberei?
As dori sa stiu daca situatia prezentata de domnul Mihai TEODORESCU la adresa https://mpalade.wordpress.com/2007/01/18/poteras-pe-google/#comments o considerati normala si ce masuri veti lua (concret!) pentru a remedia pe viitor astfel de lucruri.

Astazi a venit si raspunsul ADP sector 6, via primaria sectorului 6. Este un raspuns SEC, care nu ofera aproape nicio informatie utila. Oricum, nici pe departe nu clarifica daca situatii precum cele mentionate masi sus se vor ai repeta.

Eu, daca as fi primar, cel putin consilier local, l-as lua la intrebari pe managerul acela de la ADP sector 6.

Raspuns ADP s6

4 gânduri despre „ADP sector 6 nu intelege limba romana

  1. Ar trebui sa mergi cu o camera si sa filmezi zonele cu pricina in fiecare zi sa le postezi pe internet ca sa se vada salubrizare in direct

  2. Referiotor la titlu

    Le-am facut si eu o solicitare pe legea 544 si nu ca nu mi-au raspuns in 10 zile, dar nu mi-au raspuns absolut deloc. Asa ca sunt absolut de acord – sunt niste cretini !

  3. Prietene daca te intereseaza un raspuns, o informatie si iti faci cererea pe legea 544 trebuie sa fii instare sa ii actionezi in instanta pentru lipsa raspunsului in termen de 30 zile. Sa fii sigur ca daca vrei sa ii faci de bani poti. Iti vor da raspunsul pe care il doresti si daca iti vei angaja un avocat, ii mai treci si printr-o expertiza, doua, le poti cere cheltuieli de judecata mari si foarte mari, iar pentru ca nu o sa plateasca in termenele legale, le faci o executie silita cu blocarea tuturor conturilor si subconturilor de pe cuprinsul Romaniei, pe care o platesc tot ei, de se duce pomina si zboara mai toti sefii si sefutii de pe acolo. Asculta ce-ti spun eu, scrisori recomandate cu confirmare de primire, stampile, date, etc, tribunal pe 544, rezulta jos cu prostii.

  4. Mai fii atent la faptul ca in iultimele 2 sapt. adp s6 s-a aflat intr-o reorganizare deoarece si-a mutat o parte din servicii, ( parcarile, locuintele sociale) la Orizont si practic au inceput lucrul de azi 3-03-08.

Lasă un răspuns

