Ar fi o explicatie

Ar fi o explicatie pentru faptul ca locurile de parcare amenajate pe Calea Mosilor nu sunt „uniforme”, adica dispersate de-a lungul strazii: faptul ca sunt mai multe zone unde se lucreaza si la alte instalatii publice, de electricitate de exemplu. Am facut cateva poze la unele lucrari care par a sustine aceste lucruri. Nu imi este clar ce inseamna respectivele amenajari:

  • reteaua electrica subterana, sau
  • reteauna noua de stalpi de pe marginea drumului ? (asa cum declara si dl. Videanu)

Oricum, am aceeasi senzatie ca se lucreaza ineficient. Astazi iar spargeau ceea ce amanajasera acum mai bine de o luna de zile. Chestia asta nu o pricep nici un ruptul capului.

reteaua electricareteaua electricareteaua electricareteaua electrica

Un gând despre „Ar fi o explicatie

  1. Acu ceva timp am avut nevoie o firma pentru a imi face instalatia electrica la casa pe care o ridic, am gasit firma Electric Deco Trust din Timisoara, baietii au facut o treaba de minune, v-o recomand si voua, baietii se ocupa cu peparatii si intretinere a instalatiilor electrice, utilaje si automatizari industriale, instalari si service: instalatii electrice; paratrasnete; inpamantari; automatizari; centrale telefonice; sisteme de alarma; supraveghere video; sonorizare.
    Salutari!

Lasă un răspuns

