Despre biciclete si piste pentru biciclete

Am mai amintit despre initiativa velo-city.ro, acum domnii acestia chiar l-au contactat pe dl. Videanu in speranta ca acesta se va implica in proiectul amenajarii a cat mai multe piste speciale pentru biciclete. Sper sa reuseasca proiectul acesta!

Cu permisiunea velo-city.ro reproduc textul scrisorii adresate domnului primar:

Domnule primar Adriean Videanu,Ma numesc Velo-City (nota mea: numele persoanei este mai putin important, conteaza atitudinea), sunt arhitect, si sunt unul din cei 3
castigatori ai concursului „O idee pentru Bucuresti”, organizat de Ordinul
Arhitectiilor din Romania cu proiectul „PISTE PENTRU BICICLETE IN
BUCURESTI”.

Dupa castigarea concursului am lansat o campanie de sensibilizare a
populatiei. Am avut o expozitie pe Strada Pictor Verona in 5-6 mai 2006,
la care a participat si domnia voastra. Am facut public proiectul pe
internet
www.velo-city.ro. Am strans aproximativ 3000 de semnaturi, am
initiat „Ziua mobilitatii in Europa” la Bucuresti (22 septembrie 2006)  si
am instalat un banner de 10x10m la adresa Bd. Carol 26 care promoveaza
pistele de biciclete (imaginea insoteste acest e-mail).
M-au bucurat mult cele auzite la conferinta de presa de saptamana trecuta,
in care aminteati de noi.
Am dori sa fim implicati in realizarea proiectului, completarea si
rafinarea lui.
Suntem preocupati de mult timp de aceasta tema si cred  ca sprijinul
nostru nu ar putea decat sa imbunatateasca punerea in practica.
Va rog sa ne puneti in legatura cu cei responsabili de realizarea
proiectului, intrucat suntem „parintii spirituali” si vrem sa ne asiguram
de succesul acestuia.
Intregul proiect se afla publicat la adresa: www.velo-city.ro

Cu consideratie,Grupul VELOCITY

va stam la dispozitie pentru realizarea proiectului

toate bune,

velo-city.ro

Lasă un răspuns

