Parcari noi in sectorul 6

In urma unei solicitari a unui domn pe www.domnuleprimar.ro, administratia locala a sectorului 6 a detaliat strazile si numarul locurilor de parcare noi amenajate in anul 2006. Am sa incerc sa le fotografiez cand am timp.

Raspunsul primarului
04 Aprilie 2007

Referitor la sesizarea dumneavoastra inregistrata cu ID-ul:14494 din data de 20.03.2007 va facem cunoscut ca Primaria Sector 6 a executat in anul 2006 lucrari de reparatii curente si intretinere pe alei fara nume, dar si parcari noi acolo unde situatia din teren a permis acest lucru.

   Enumeram mai jos strazile din apropierea carora s-au executat aceste parcari noi:
  1.- strada Manolescu Ion ………………………46 locuri de parcare;
  2.- intrarea Vagonetului………………………..16                              
  3.- strada Liniei……………………………………..1            
  4.- strada Ierbii………………………………………5            
  5.- strada Murguta………………………………..40             
  6.- strada Piatra Rosie…………………………..16            
  7.- aleea Moinesti…………………………………12            
  8.- strada Basmului…………………………………8            
  9.- strada Popa Victor Ion………………………..5            
10.- strada Odgonului………………………………12            
11.- aleea Poarta Alba……………………………..19             
12.- intrarea Pitulicii………………………………….4             
13.- strada Centurii………………………………….68            
14.- strada Azurului…………………………………59            
15.- aleea Zorelelor………………………………….70            
16.- strada Raul Dorna………………………………5              
…………………………………………………………………………………………….
        Total……………………………………………386 locuri de parcare
   Pe de alta parte Primaria Municipiului Bucuresti prin Administratia Strazilor a executat locuri de parcare pe artera pricipata Drumul Taberei (bucla).
Cu consideratie,
Cristian Constantin Poteras

6 gânduri despre „Parcari noi in sectorul 6

  1. Pingback: S-au facut cate ceva, dar este mult mai mult de lucru « Mihai PALADE

  2. daca veniti pe strada azurului o sa vedeti cum stau masinile nu exista decat vreo 10 locuri de parcare la 3 blocuri iar o singura persoana ocupa mai multe locuri ca doar in famile sunt mai multi membri si mai au si masina de servici ca sa nu mai zic de strada este jalnica sa asfaltat spatele blocului care este o strada fara iesire folosita doar pt parcare ca sa nu mai zic ca muncitorii au fost lipsiti de bun simt au zgarit masinile cu bornuri etc

  3. In iulie 2007 s-au creat 3 noi parcaje(4+4+6locuri) in Aleea Victor Iliu, am depus dosarul pt un loc(nr.inregistrare 12799/30.07.2007) iar in 22.01.2008 am primit autorizatie pt. locul nr 5 din parcajul 4. Nici astazi nu stiu care este acel loc, care este parcajul, pt ca nu s-a marcat nimic de ADP, nici macar tablita pt. fiecare parcaj. De altfel in 10,3 metri nu cred ca intra decat 4masini in paralel, nicidecum 5 cum m-i s-a sugerat de la ADP. Deci am obtinut un loc in afara parcajului. Am sesizat acest lucru prin drumuri ,telefoane, timp pierdut la ADP,dar eu tot nu aveam unde pune masina. O parte din oameni au marcat singuri fiecare cum a vrut. La o noua vizita la ADP in 08.05.2008 m-i s-a schimbat locul primind locul nr 12 in parcajul de 6 locuri asezate in linie.
    Dar surpriza: 2 din locuri sunt ocupate (de o baraca de muncitori si de o rabla fara numar ) eu primind unul din aceste 2 locuri . Va rog si pe D- tra
    sa reflectati la aceste lucruri si v-as ruga sa va puneti in situatia mea macar teoretic, sa vad cum a-ti reactiona. Eu mi-am facut o parere despre cum merg lucrurile,in domeniu, dar sper ca vor fi corectate pe ici pe colo
    in zonele esentiale. Am facut acest demers catre D-tra deoarece mai cred in adevar ,dreptate si lucru bine facut. Multumesc pt. ca cititi aceste randuri
    Ing. Marin V.

Lasă un răspuns

