Sa-i contactam superiorii

Deoarece domnul primar Poteras este absent din viatza noastra, cred ca putem apela cu incredere la superiorii, pe linie de partid (PNL) ai acestuia. In acest sens am sa intreb la PNL sector 6:

– sa fac lobby la dl. POTERAS pentru ca acesta sa fac public in paginile site -ului web al primariei sectorului 6 rapoartele primarului pentru anii 2004 – 2006.

Textul emailului trimis la sector6@pnl.ro si bucuresti@pnl.ro .

Buna seara,

Deoarece administratia locala a sectorului 6 nu este receptiva la solicitarile mele, dar si a altor cetateni, vreau sa va rog sa faceti lobby pe langa domnul POTERAS pentru a publica in paginile site -ului web primarie6.ro, rapoartele primarului pentru anii 2004 – 2007.

Va multumesc,

Mihai PALADE
https://mpalade.wordpress.com

3 gânduri despre „Sa-i contactam superiorii

  1. Astazi am scris inclusiv la PLD pentru a cere publicarea acelor rapoarte. Sper sa am mai mult succes aici. Inca nu imi este clar daca dl. POTERAS a renuntat la PNL sau nu. Voi stiti ceva?

    Mihai PALADE

Lasă un răspuns

