Locul de joaca de pe strada Tolbei, sectorul 6

Mi-am propus sa nu mai scriu despre acest loc de joaca pentru copii de pe strada Tolbei pana cand administratia sectorului 6 nu initiaza ceva in curatarea si reamenajarea lui.

Cu tristete va amintesc ca acum un an de zile descopeream acest parculetz, undeva prin spatele blocurilor, din cartierul Ghencea, de fapt un loc unde sunt aruncate in bataie de joc cateva leagane METALICE partial ruginite (UE compatible!), cateva pietroaie ca sa iti spargi capul, cioburi de sticla ca sa iti tai gatul si multa mizerie. Se intampla chiar inainte de Pastele din 2006. Am anuntat primaria sectorului 6 de nenumarate ori si am postat zeci de poze pe acest subiect.

NIMIC, NIMIC, NIMIC!

Astazi, 2007-04-12, locul arata EXACT la fel, fara exagerare, ba mai mult, este mai multa mizerie pentru ca in imediata apropiere au fost trantite niste mormane mari de pamant. Este ceva de nedescris! Si neinteles!

Probabil administratia locala si-a atins scopul: inca unul care tzipa la luna a abandonat! Si asa ne stressa cu emailuri si luari de pozitie. Altceva mai bun de facut nu are? Ba am domnilor (!!!), dar responsabilitatea cetateneasca nu ma lasa sa inghit lipsa dumneavoastra de respect pentru cele mai elementare norme de bun simt.

Na ca am ajuns sa vorbesc si singur! :-))

Toate cele bune, revin pe subiectul parculetzului de pe strada Tolbei cand acesta se va fi transformat intr-un veritabil loc de distractie pentru copii!

Cum arata atunci!

Cum arata in prezent!

Sesizati diferentele!?

2 gânduri despre „Locul de joaca de pe strada Tolbei, sectorul 6

  1. Pingback: Nu m-am tinut de promisiune … « Mihai PALADE

Lasă un răspuns

