Si cica traim intr-un oras curat!

A fost nevoie de o ploicica peste weekend pentru ca toate mizeriile de deasupra Bucurestiului sa se intoarca la sol. Toate masinile sunt jegoase precum a mea. Precizez ca numai cu cateva zile mai devreme de weekend -ul trecut am spalat masina.

o masina jegoasa de la ploaieo masina jegoasa de la ploaie

Ei domnilor de la Agentiile de Mediu ( a caror site -uri web nu va functioneaza!), cum stam cu beculetzele verzi de pe panourile din oras, care ne informeaza cat de curata este atmosfera bucuresteana?

https://mpalade.wordpress.com/2006/09/02/traim-mai-putin-dar-prost/

2 gânduri despre „Si cica traim intr-un oras curat!

  1. Sa vezi sambata-duminica omorul de pe la spalatorii, eu n-am rezistat si m-am dus marti la 7 dimineata peste unii sa mi-o spele si sa mi-o aspire, i-am sculat din somn 😉 Evident ca deja se vede stratul foarte subtire de praf de pe parbriz pe unde n-am dat cu stergatoarele. Nimic nou!

  2. Imi inchipui ce nebunie a fost. Si toate chestiile astea se aduna, se aduna si ne trezim la 50 de ani ca ne ducem. Pentru ca traim intr-un mediu care se degradeaza pe zi ce trece, mai ales din cauza ignorantei autoritatilor locale! Sunt orbi si surzi la problemele de mediu si afiseaza tot felul de pancarte si sloganuri de genul: „dezvoltare durabila”, „mediu curat” si alte d-astea.

Lasă un răspuns

