Spectacol in Drumul Taberei

Pe parcursul zilei de ieri 2007-05-13, in parcul Drumul Taberei, primaria sectorului 6 a organizat un spectacol maraton, incepand cu orele 11:00 AM si pana seara tarziu, in jurul orelor 22:30. Nu am apucat sa vad fiecare element din program dar, in cea mai mare parte a fost un eveniment reusit. La final a fost un foc de artificii frumos.

Trecand cu vederea invalmaseala creata cu aceasta ocazie, faptul ca a fost un bun prilej ca unii sa treaca cu masinile peste flori si iarba verde (verde vorba vine pentru ca, asa cum am mai spus, la noi in tara nici iarba nu mai este verde!), spectacolul de ieri din Drumul Taberei a fost gustat de oameni si, sunt convins, o surpriza placuta.

Interesant a fost faptul ca spectacolul de ieri, sub denumirea „Duminica europeana”, beneficia de un indemn: „NU (incercuit!) rata acest eveniment”. Carcotasul din mine spunea ca acest indemn, mai ales ca NU -ul arata precum stampila de vot de saptamana viitoare, insemna un NU pentru actiunea de suspendarea a presedintelui Basescu. :-)) „Works for me!” ca sa zic asa pentru ca eu unul nu sunt de acord cu actiunea de demintere a presedintelui Basescu. Mi se pare mie ca dl. POTERAS a fugit din PNL pentru nou creatul partid PLD. Ei bine, cu acest lucru nu sunt de acord. Mai trebuie sa avem si principii pe lumea asta, iar daca tot am renuntat la o echipa (vezi PNL!), as fi renuntat si la potofoliul de primar! Ahhhh, ce bine ar fi fost!

PS: Pe dl. POTERAS nu l-am vazut in multime! Poate o fi fost de dimineata, eu am ajuns in parc spre seara!

Lasă un răspuns

