Bai, sectorul 3 este mult mai ingrijit decat celelalte

Astazi am avut treaba prin sectorul 3. Am ajuns in zona Dristor si am coborat la pas pe strada Ramnicu Valcea. Pai am fost placut impresionat sa vad ca strada este aranjata, este mult spatiu verde, au foist amenajate locuri de parcare, au fost montate banci si am vazut si 2 parculetze pentru copii. Faptul ca tufele de pe marginea strazii erau inflorite datea un parfum placut pe strada.

Este adevarat, parca ar fi nevoie de mai multe locuri de parcare si ce bine ar fi, overall, sa fie mai putine masini pe strada, dar oricum, putine sectoare din Bucuresti arata ingrijite precum sectorul 3. Cel putin in sectorul 6 unde locuiesc este jale, jaaaleeee! Primarul asta al nostru nu stiu ce face, este sub orice critica!

Un gând despre „Bai, sectorul 3 este mult mai ingrijit decat celelalte

Lasă un răspuns

