Zona Prisaca Dornei

Dl. primar Negoitza, chiar daca are note mari pentru parculetzele pentru copii amenajate in sector, locurile de parcare amenajate sau spatiile vezi, din partea mea primeste nota 3 (TREI!) pentru faptul ca:

  • zona Prisaca Dornei este defrishata; sambata am vazut primele 3 shantiere in plin spatiu verde: case! Am inteles ca ceva terenuri au fost retrocedate …
  • intreaga zona Prisaca Dornei este UN FOCAR de INFECTIE: gunoaie, fecale, tot felul de vechituri aruncate, mult moloz si alte mizerii; Domnule primar, nu aveti de gand sa ecologizati zona? Sau urmeaza sa restituitzi tot spatiul si va bizuiti pe faptul ca noii proprietari vor transforma locul ?

Si presa scrie despre acest subiect:

Si pe acest blog am gasit ceva comentarii!

15 gânduri despre „Zona Prisaca Dornei

  1. Felicitari pt. articol !…iata ca nu toata lumea tine mortzish sa se puna bien, cu premarul Negoita.Dl Liviu este un primar parsiv, as spune si argumentez.Stie despre afacerile veroase ale angajatilor sai, ma refer in special la arh. Dumitrascu si la fosta sef serv. cadastru Violeta Dumitrescu si tace malc.Omul construieste parcuri din plastic pe bani greipe care tot noi ii vom plati, se pare ca nu are timp pentru prostii…Aceste prostii insa, ne distrug viata in timp.Am atras atentia ca sub masca acestor retrocedari cerute imperios de U.E.(oare chiar asa sa fie?!?)se ascund zeci de revendicaci impostori.In Parcul Prisaca Dornei de exemplu ,primul proprietar a fost TIRIUNG NADIA IOANA.A obtinut 800 mp de parc.Apoi au urmat restul de revendicatori, daca tiriung primeste si este legal trebuie sa primim si noi , restul….ca doar „am suferit ororile comunismului in trecut” ,spun acestia .Iata ca aceasta tiriung nadia, nu are nici macar un act care s-o indreptateasca la aceasta restituire, nu mai vorbesc de zona in care a fost pusa in posesie, parcul prisaca dornei.O zona ultra-lux.Am facut petitii la primaria 3, inca din anul 2000 si am cerut explicatii despre aceste escrocherii in care statul roman, este talharit.Pana in anul 2006, am primit aceleasi raspunsuri, citez: ” afirmatile dvs. nu sunt reale,faceti dovada acuzatiilor, actionati in instanta,cei mentinati au documente de proprietate, etc.Pe scurt , eu bateam campii cu semninatate. Dar iata ca vine si anul 2006-ianuarie si noul sef cadastru, o DOAMNA, in adevaratul sens al cuvantului, care imi trimite un raspuns oficial in care imi precizeza in mod expres ca „tiriung ioana , nu face dovada cu acte ca ar fi intrat in CAP DUDESTI, cu teren agricol sau ca i-ar fi fost confiscata de comunisti suprafata de 7500mp de teren.Acest lucru eu il stiam inca din anul 2000, cand am trimis prima petitie catre primaria sectorului 3, in care solicitam, respectarea legilor si denuntam atribuirea de terenuri unor revendicaci impostori.Este o masinarie de facut bani, multi bani.Functionarii publici corupti au facut bani adevarati din aceste retrocedari unde nu exista acte.Doua declaratii de martori si gata, terenul si ulterior milionul de euro.Priviti la cazul Plumbuita, unde proprietarul si expertul intr-o simbioza perfecta(aproape) au colaborat minunat pt. ei si dezastruos pt. cetatenii Colentinei.In loc sa primesca terenul sub luciul de apa ,il muta mai pe …uscat.Deh,….expertul este expert doar in escrocherii.Iar cine indrazneste sa spuna ceva potrivnic este etichetat drept comunist tortionar, care nu respecta proprietatea.Ori proprietatea furata nu va fi licita niciodata, indiferent ca face valuri,unul ca dl. Adrian Iurascu sau d-na Mociornita.Daca sunt persoane interesate de acest document prin care statul roman a fost furat,il pun la dispozitie oricand.Inchei prin a spune ca isteria retrocedarilor pe banda rulanta, fara ca pertinenta si verosimilitatea documentelor sa fie bine verificate trebuie sa inceteze.Multi dintre dvs. nici nu stiu ca si la Fondul Proprietatea, sunt multi ce vor primi actiuni, desi nu au absolut nici un drept.Au fost mari nedreptati in trecut dar si astazi dupa 50 de ani se comit,ilegalitati strigatoare la cer.

  2. tiriung nadia ioana nu a primit teren in zona in cauza, ci la 300m distanta. zona a fost retrocedata in baza legii 10 catre stanciulescu nicolae prin disp. 422/2002 ( cautati pe site-ul pmb ).

    iar in privinta acestor retrocedari legale, judecati astfel : daca cineva va confisca apartamentul in baza unei hotarari legale incorecte, in cat timp apartamentul va inceta sa fie proprietatea dvs ? pentru ca asa se pune problema si cu aceste terenuri. De ce dupa 50 de ani proprietarul sa nu mai aiba dreptul la el ? Sunt de acord ca statul sa aiba posibilitatea sa il achizitioneze, la pretul pietei. In cazul Prisaca Dornei, statul a avut aceasta posibilitate si a renuntat la ea din lipsa de fonduri. S-a platit doar pentru parcul Titanii, care nu va mai putea fi retrocedat nimanui.

  3. Domnule Alex, eu daca imi aduc bine aminte cred ca am discutat mai demult cu dvs. despre acest parc si pe Forumul, primariei sector 3.Dumneavoastra cred ca ati cumparat un teren de la o tertza persoana sau eventual sunteti unul dintre proprietarii care doriti sa vindeti, si va loviti de refuzul lui Dumitrascu si al lui Negoita legat de PUZ. Nu ma intereseaza daca printre acesti escroci sunt si cetateni care au respectat legea 18,10,247,etc.Eu sustin si voi sustine in continuare ca statul roman a fost FURAT, DOMNULE ALEX.Inceputul a fost facut pe legea 18/1991. Apoi totul a devenit rutina,s-a retrocedat cui a dat spaga mai mare, nu doar cui avea dreptul.Incercati sa intelegeti ca a fura statul este foarte grav.A incerca sa ascundem sub pres mizeria,invocand dreptul de proprietate este iarasi o mare mizerie specifica, scuze, parvenitilor deghizati in luptatori pt. drepturile cetatenilor.In toate comentariile mele, nu am scris decat tiriung, pascu, dumitrascu,dumitrescu si niciodata nu am scris ca .Habar nu am cine este si nici nu ma intereseaza dar cand vine vorba de TIRIUNG, spun STOP JOC oricui incerca sa minimalizeze acest jaf, chiar si procurorului DNA, care ancheteaza in aceste zile retrocedarile din Prisaca Dornei, i-am declarat in scris ca nu imi retrag Declaratia din anul 2001, nici daca intervine Presedintele, pt. ca Romania ,nu este doar patria borfasilor si a smecherilor.Va repet pt. a intelege demersul meu, daca TIRIUNG NU AR FI DAT SPAGA PENTRU ACEEA ZONA NIMENI NU AR FI AVUT CURAJ SA INTRE IN ACEASTA ZONA VERDE.APOI DACA A PRIMIT CETATEANUL TIRIUNG AU VENIT SI RESTUL SA REVENDICE FIE CA AU ACTE FIE CA NU AU.Lasati-mi o adresa de mail, si va trimit documentul oficial emis de catre Primaria sector 3, in care se confirma afirmatiile mele.Documentele sunt cele care prezinta crudul adevar, nu povestile lipsite de obiectivitate, refulate in functie de interesul fiecaruia.Un cetatean care a cumparat o parcela in Prisaca,nu va fi niciodata de acord cu mine.Aici vorbim de bani,sume mari ce nu permit legii sa fie aplicate in mod corect si obiectiv. Inainte de 1989 toata aceea zona era verde, acest lucru este cert indiferent de ce spun eu sau dumneavoastra.Istoria scrisa poate fi „coafata” dar nu si memoria vizuala celor care ne-am nascut si crescut aici in Titan.

  4. A disparut un pasaj din comentariul meu, prin urmare precizez inca odata: nu am scris STANCIULESCU, se pare ca numele nu a aparut dintr-o eroare.

  5. 1. nu cred ca ati discutat cu mine.
    2. tiriung ioana NU A PRIMIT TEREN IN ACEA ZONA. daca o luam asa, am putea generaliza la toata tara. cu alte cuvinte, din cauza ca exista impostori, trebuiau refuzate si retrocedarile corecte ?
    3. cititi dispozitiile legate de zona „codrii neamtului” si veti vedea ce urma sa se intample cu acea zona, daca nu ar fi fost retrocedata.

  6. 4. si eu m-am nascut si am crescut in titan. dar mult dupa ce fabrica de caramida ce functiona in spatiul respectiv a fost nationalizata de catre statul roman. nu po spune ca pot verifica acest lucru decat citand decizia consiliului de ministri din ’49. de asemenea, am vazut acte care demonstreaza ca cetateanul stanciulescu nicolae este unul din mostenitorii proprietarului acelei fabrici. Cred ca vi le pot pune la dispozitie, dar ma indoiesc ca va vor schimba cumva opinia asupra justetii acestei retrocedari. De fapt dvs. negati dreptul de proprietate pe principiul „totul pentru popor”, adica exact ce au gandit si cei din consiliul de ministri in 1949. Ma intreb ce ati fi gandit atunci, daca ati fi fost in locul acelui proprietar.

  7. Domnule Alexandru, incercati sa m-a conduceti intr-o directie pe care eu am intuit-o.”totul pentru popor” este valabil doar in cazul celor care doresc sa discretiteze cu orice pret pe cineva de buna credinta,etichetandu-l comunist. Vremea anilor „90 a apus demult.Am 38 de ani si ,practic, comunismul m-a atins,….deloc.Democratia borfasilor cu tupeu insa, ma scarbeste teribil.Ma irita fantastic de tare. Numele de STANCILUESCU ,nu-mi spune absolut nimic si este ultima oara cand repet acest lucru.Putin in pasa cine este ,cu ce se hraneste, ce masina are si cati bani in conturile din Cipru.
    Eu sustin ca TIRIUNG NADIA este prima persoana care a beneficiat de teren in Prisaca Dornei nr. 2g, cand probabil acest STANCIULESCU inca mai plangea prin tribunale sau pe la usa primariei pt. dreptul posibil legitim , al domniei sale.
    Daca aceasta escroca ordinara de TIRIUNG, nu ar fi primit teren in Prisaca Dornei,nu ar mai fi aparut si altii in aceasta zona, cu exceptia poate, a celor care fac dovada cu documente originale ca si acest STANCIULESCU despre care stiti ca are acte.Este ok., am inteles !Sau poate ca dvs. de fapt vreti ca eu sa tac, sa nu mai spun nimic despre retrocedari si totul sa fie ok?!?!?!?Trebuie sa retineti un aspect si anume, ca ce este al statului este si al meu si va apartine si dumneavoastra, este Patrimoniul ce trebuie pastrat si nicidecum furat de smecheri,si prin urmare am obligatia morala, sa nu ascund aceste fraude despre care am cunostiinta si documente oficiale care atesta buna mea credinta.
    Despre justetea acestor retrocedari am o parere mai mult decat proasta, sincer.Marile averi se fac prin fraude. Inclusiv Mociornita si Malaxa care au facut afaceri cu statul in vreme de razboi.Afaceri cu regele curvar Carol s.a.m.d.Sunt sute de impostori care si-au vandut proprietatile inainte de 1950 iar dupa 1990, le-au revendicat cu doua declaratii de martori.Degeaba incercati sa imi spuneti ca nu este asa, banul vorbeste !Oameni au uitat de bun simt ,onestitate si morala.
    Dovada cea mai limpede si clara, este ca Stanciulescu al dumneavoastra isi obtine dreptul de proprietate la cativa ani buni,dupa aceasta escroca ordinara, care se numeste TIRIUNG si care nu are nici macar o fila in dosarul de retrocedare.
    Numai bine !

  8. „Priviti la cazul Plumbuita, unde proprietarul si expertul intr-o simbioza perfecta(aproape) au colaborat minunat pt. ei si dezastruos pt. cetatenii Colentinei.In loc sa primesca terenul sub luciul de apa ,il muta mai pe …uscat.Deh,….expertul este expert doar in escrocherii”

    Am o vaga impresie ca esti pus de unii sa impanzesti forumurile cu inexactitati.De unde stii tu ca expertiza din Plumbuita este incorecta??Din spusele primarului Ontanu?Da-mi voie sa-ti spun ca te lasi manipulat de aberatiile unui primar care are interese materiale enorme cu privire la acest teren,fiind mana in mana cu Manastirea Plumbuita si urmarind sa dezvolte acolo un cartier rezidential al carui proiect a fost deja realizat!!
    Nu mai lansa acuzatii daca nu ai probe.Expertiza in cauza a fost facuta de expertii statului si nu de cei ai revendicatorilor terenului.

  9. Sunt suficient de „autonom” sa nu fiu unealta cuiva, va asigur !..problema este ca dv. puneti palma pt. niste escroci ordinari.Adevarul despre aceste retrocedari incepe sa iasa la iveala !
    Banii stiu ca vorbesc si fac legea, dar sunt bani murdari, nu sunt bani munciti cinstit.

  10. Nu prea stiti situiatia juridica exacta a terenului di Prisaca Dornei si va aruncati la comentarii in presa si pe bloguri!
    Stiti ca pt astfel de activitati puteti fi dat in judecata fiindca tulburati proprietatile?
    Aveti idee cata mizerie e in Prisaca Dornei pe terenurile particulare dobandite cu buna credinta de la locuitorii din blocuirle vecine?
    Fac gratare si-ti lasa la poarta casei mizeriile de la carne, pet-uri si rahatii de la cainii din dotare (pungutele nu s-au inventat la ei!). Stiti cine plateste salubrizarea? Proprietarii care sunt blamati ca taie pomii din Prisaca Dornei! Primarul Negoita nu poate stringe mizeria acolo fiindca raspunzatori de teren sunt proprietarii terenului cf legii si ne facem datoria! Dar cata lipsa de respect fata de proprietate si vecini ca in Prisaca Dornei n-am vazut!
    Ganditi-va inainte sa scrieti si interesati-va de problema in intregul ei fiindca altfel cadeti in ridicol!
    Un Victor Zahariea care arata cu degetu’ aiurea sau dna Zamfir care habar n-are al cui e pamantu’ sa-si vada de proprietatile lor!
    Voi aveti grija ce scrieti…sa fie corect si exact fiindca altfel va riscati cam tare!

  11. Dl Victor Zahariea, este un pensionar demn de tot respectul !,,,daca vor aprea mai multi romani ca dl. Zahariea, lucrurile vor merge inspre bine, va asigur.
    Eu insa, am o alta opinie despre proprietarii de vile.Acestia vin arunca gunoiul menajer in pubelele de la blocuri, deoarece nu platesc la Rosal sa vina de mai multe ori pe luna.Intamplator i-am si filmat, le-am facut si poze ca sa nu aiba nimeni dubii.
    Arunca sacii de gunoi din mersul jeep-ului, si de multe ori acesti saci nu isi ating tinta si raman pe jos, ca apoi cainii, sa-i imprasite.

    Daca aveti putin respect fata de propria persoana d-le sau d-na ANI, intrati pe blogul lui krudus si acolo veti vedea, actul care demonstreaza ca baba TIRIUNG din Prisaca Dornei este o PROPRIETARA ESCROACA.

    Am publicat actul oficial al Primariei sector 3.

    Pastrati-va sfaturile „cu aveti grija ce scrieti” pt rudele dvs., eu unul, stiu f bine ce fac si ce scriu.De nepoti de-ai lui Romalo si Cocoru sunt satul.

    p.s- stiati ca ION RADU FORINO este deja la puscarie?!?…sper sa mai urmeze si altii.
    Succes in afaceri, partea cea mai nasoala este ca imobiliarele sunt la pamant, va inteleg supararea…………..

  12. In 2014 se discuta despre furtul organizat de la ANRP.
    Daca mafia imobiliara care a devalizat parcurile din Bucuresti inca din anii „92, azi poate Romania nu mai avea datorie externa de peste 100mld de euro.

    Ramana la ideea ca revendicacii impostori trebuiesc pedepsiti si averea sa le fie confiscata rapid !!!

  13. In data de 17 Feb 2007, individul unsuros care se, semneaza „roman”, culmea tupeului, ma acuza ca debitez ineptii, legate de Plumbuita si de expertul in cauza.

    Sunt tare curios ce mai face azi, si care ii este principalul obiet de activitate???

  14. Acelsi mesaj il am si pt @ani.
    O duci bine ???….la cat ai furat si tu, e normal sa nu iti mai pese de poporul roman.
    Vine si vremea voastra sa dati socotela te asigur !

Lasă un răspuns

