Centrul Brasovului, imi place!

Am avut ocazia sa-mi petrec cateva zile in Brasov. Pot sa spun ca in centrul orasului, pe aleea principala pana la biserica Biserica Neagra m-am simtit ca in oricare alt oras european. Atmosfera era placuta, oamenii zambitori si linistiti, servicii bune in general. Exceptand un incident de la o casa de schimb valutar, unde o doamna se pacalise cu cursul euro-RON citind cursul pentru cecuri de calatorie (vechea problema de pe la noi!), altfel atmosfera a fost foarte placuta in centrul Brasovului.

Mi-a mai placut faptul ca prin centrul orasului erau multe flori, parcarile cu plata au sisteme automate de monitorizare alimentate cu energie verde, solara si exista chiar si un petic de pista pentru biciclete, dar intrerupt in mod brutal intr-o strada.

Tot pe scurt: si Brasovul are potential! Mai mult decat Sighisoara probabil! ;-))

From Primarie6
From Primarie6
From Primarie6
From Primarie6
From Primarie6
From Primarie6
From Primarie6
Lasă un răspuns

