Incepe campania de aburire?

Aminteam in urma cu ceva vreme ca am remarcat amenajarea unui nou loc de joaca in sectorul 6. Astazi am mai remarcat un nou loc de joaca, reamenajat pe spatiul unui fost OTEL-park. Acesta se afla pe strada Brasov, intre piata Dr. Taberei si Plazza Romania. Este la strada, se vede din tramvai. Cel de acum doua saptamani este pe bucla, tot la strada si la vedere.

From Primarie6
From Primarie6

Este foarte bine ca actuala administratie a inceput sa mishte cate ceva, pe ici pe colo, desi nu trebuie sa uitam ca au trecut mai bine de 3 ani de ultimele alegeri locale. Faptul ca aceste frumuseti de locuri de joaca pentru copii se afla la strada, la vedere, face parte oare dintr-o viitoare campanie de indulcire a imaginii dlui. primar Poteras pentru o eventuala candidatura la primaria sectorului 6. Imi vine sa rad in hohote daca dumnealui crede ca mai are vreo sansa si sa plang ca nu isi da seama cat de penibil este!

Am incercat sa ma uit pe la locurile de joaca de printre blocuri. Sunt in aceeasi stare jalnica, nici pomeneala de modernizare! Doar nu sunt la strada, nu le vede lumea din tramvaie sau autobuze!

From Primarie6
From Primarie6
From Primarie6

Iar daca tot m-am plimbat prin sectorul 6 am revazut cat de urata este lucrarea de modernizare (!?!?) a infrastructurii pentru distributia agentului termic, lucrare ce trebuia deja sa fie finalizata.

From Primarie6
From Primarie6
From Primarie6
From Primarie6

Aaaa, si am descoperit primele 3 containere pentru selectia separata a deseurilor, primele 3 in afara celor din cartierul Brancusi. Oare pe ce criterii au fost acestea distribuite atat de haotic in sector?

From Primarie6
3 gânduri despre „Incepe campania de aburire?

  1. Pingback: Plimbare prin sectorul 6 « Mihai PALADE

  2. Am fost ieri la un loc de joaca amenajat inainte de campania electorala. Inainte de alegeri era curat, acum e mizerie crunta + rahati de caini peste tot. Nici nu mai vin parintii ci copiii aici, prefera sa mearga in parc unde e ceva mai curat.
    Nu degeaba a avut d-l Poteras cele mai mari cheltuieli electorale, stia ca nu o sa faca nimic!!!

Lasă un răspuns

