Propunere

Salutari,

Din cand in cand mai folosesc si masina. Masina mica. Si numai ce ieri am parcat intr-un loc anume care, se pare, era locul de parcare al unui cetatean. Desi lasesem un bilet in parbriz cu numele si numarul de telefon mobil, ca sa ma sune in cazul unor situatii neplacute, se pare ca nu a observat. Si a parcat si acesta masina in asa fel incat m-a blocat pe mine, fara sa mai pot iesi din parcare. Cu oarecare dificultati l-am depistat pe cetatean, l-am rugat sa mute masina iar eu sa plec din locul cu pricina.

DAR , de ce am facut aceasta introducere?

Considerati util un program la nivelul administratiei publice locale care sa sensibilizeze toti posesorii de masini personale care:

  • daca parcheaza intr-o zona care este foarte posibil sa fie „moshtenita” din mosi-stramosi, sa lase datele de identificare, pentru a fi instiintati
  • daca identifica o masina care a fost parcata pe un loc „moshtenit” din mosi-stramosi, sa nu se enerveze, sa incerce sa parcheze alaturi si sa ia legatura cu cel care a parcat „neregulamentar

???

Ma gandesc ca un astfel de program trebuie derulat de administratia locala pentru a da greutate mesajului. Iar datele de identificare sa fie si ele trecute pe niste fluturashi „oficiali” , distribuiti tot de aceasta, sau sa aiba un format standard.

2 gânduri despre „Propunere

  1. Salut,

    Ar fi o idee buna. Cum am putea face asta? Eu ma lupt de vreo 2 saptamani cu cei care parcheaza pe locul inchiriat de la ADP S6 si mereu sunt pasat: de la sectia de politie de care apartine blocul, la politia comunitatra la ADP 6. ADP-ul a zis sa le fac o sesizare si i-am luat ironic: stiu, sa-mi raspundeti in 30 zile….

    Daca proprietarul si-ar lasa un numar in masina l-as suna si poate ar pleca si toata lumea ar fi fericita. Daca-i blochez masina trebuie sa ma scol cand are el treaba sa plece 😦 si mai este si nervos pe deasupra.

    Numai bine,

  2. Aaaaa ….

    De doua saptamani ? Esti relaxat mosu !

    Eu ma lupt cu un handicapat de 1 an jumate ! Nimeni nu ii face nimic. Vine , se parcheaza si il uita Dzeu acolo.

    Ieri am trimis o noua sesizare la A(sociatia)D(obitocilor)P(ublici) sector 6. Sa vedem ce se intampla de data asta ! Tuira trecuta i-au trimis o somatie dupa vreo 40 de zile . M-au chemat la discutii cu directoru’ general de vreo 3 ori. Circ !

Lasă un răspuns

