Am ajuns la SIAB 2007 cu RATB -ul. Cu intorsul in Bucuresti a fost mai dificil!

Povestea mai pe lung:

Mi-am propus sa merg si eu la SIAB 2007. Si avand in vedere ca trebuia sa plec din Ghencea, mi-am zis ca este mai bine sa merg cu RATB -ul pana la SIAB: cu tramvaiul 41 ajung relativ repede pana la Piata Presei Libere, iar de acolo, fie ca iau cursa speciala pentru SIAB fie ca merg cu masina mica, tot atat imi ia … Zis si facut. La 16:30 eram in tramvai, la 17:00 eram la Piata Presei, am asteptat 5 minute pana a plecat autobuzul, iar pe la 17:50 eram ajuns la SIAB. Pe DN1 se circula bara la bara, ca de obicei.

M-am invartit cam o ora prin expozitia de masini iar la 19:10 eram deja in statia RATB pentru a ma intoarce in Bucuresti. Lume destul de multa. Din cand in cand mai treceau niste microbuze particulare si mai luau cativa calatori spre Bucuresti. Mi-am zis sa astept cursa speciala RATB. Am stat 15 minute, nimic. Am stat 30 minute, tot nimic. Am sunat la RATB, relatii cu publicul: 9391. Am incercat sa explic doamnei de la celalalt fir al telefonul ca astept de o jumatate de ora in Otopeni, in fata SIAB, autobuzul. M-a asigurat ca autobuzele circula pana la orele 23:00 si sa nu-mi fac griji, din cauza traficului infernal (chiar dumneai, de dimineata a facut 30 minute intre Unirea si Scala!!!) nu ajung conform graficului, la fiecare 15 minute. Si am mai asteptat 15 minute. Dupa un total de 45 de minute am sunat din nou la 9391. O alta doamna la telefon. I-am repetat situatia. A luat legatura cu colegii ei de la Piata Presei Libere si mi-a transmis ca: autobuzul special RATB – SIAB a ajuns la Piata Presei la orele 19:35 si s-a retras din circulatie. Adica nu mai era un alt autobuz pe traseu care sa ne ia si pe noi, toti ceilalti vizitatori SIAB. By the way, SIAB -ul se inchidea la orele 20:00. Am cerut confirmarea de la doamna de la informatii RATB daca mai merita sa astept sau nu. NU, ideea era sa ma descurc pe cont propriu. Asta am si facut, din intamplare a trecut pe acolo, un alt autobuz, venind de undeva de la Peris si m-am urcat in el.

Acum stau si va intreb pe dumneavoastra: este normal asa ceva? Daca iti asumi asigurarea transportului la un eveniment, nu trebuie sa o faci asa cum se cuvine?

4 gânduri despre „Am ajuns la SIAB 2007 cu RATB -ul. Cu intorsul in Bucuresti a fost mai dificil!

  1. Am facut o reclamatie la RATB. Sa vedem daca vor raspunde.

    Incepand cu orele 19:10, pana in preajma orelor 20:00, nici un autobuz special Bucuresti – SIAB 2007 nu a sosit la statia SIAB in ziua 2007-10-12. Am sunat la informatii RATB la 9391 si mi s-a confirmat ca la orele 19:35, ultimul autobuz Bucuresti – SIAB a sosit la Piata Presei Libere si s-a retras din crculatie?

    De ce nu a fost asigurat transportul la eveniment in conditii profesioniste?

    Multumesc,

    Mihai PALADE

    Mai multe detalii despre eveniment si la:
    https://mpalade.wordpress.com/2007/10/13/am-ajuns-la-siab-2007-cu-ratb-ul-cu-intorsul-in-bucuresti-a-fost-mai-dificil/

Lasă un răspuns

