Se recicleaza in sectorul 6?

Se recicleaza in sectorul 6? Primaria isi face simtita prezenta?

Cate luni mai sunt pana la alegeri? Ahaaa …

7 gânduri despre „Se recicleaza in sectorul 6?

  1. Si eu tot in S6 stau.
    Da, asa incep toate sa se miste mai repede…
    Problema e, ce poti sa faci, ca cetatean: votezi un primar si patru ani stai si te uiti cat de ineficient actioneaza. Sau cat de eficient nu actioneaza – nu mai stiu.
    Deci, ce ne facem, vin alegerile, iar tre sa punem degetul pe cate unul, si vedem din nou acelasi film.
    Mi se pare ca, in situatia de acum, primarul nu pateste nimic daca n-are chef sa faca treaba: n-o sa mai fie ales dupa 4 ani. Ei, si?
    Sunt cam patetic, nu? ca n-am nicio solutie.
    Dumneavoastra aveti?

  2. Unele dintre containerele pt reciclare nu sunt marcate. Aşa că ia şi separă, dacă ştii cum şi unde.

    Da, se apropie alegerile. Da, fiecare caută să impresioneze acum cât pt 4 ani. Iar Sectorul 6 se încadrează în acest trend păgubos şi penibil. Dar nu, nu trebuie să-i alegem! Votul nu e o obligaţie şi nici o îndatorire civică, cum ni se tot spăla creierele în anii 90.

    Alegeţi-i pe Orban şi Tudorel pt că fac metrou. Vax pixu! Metroul este la Orban la minister, şi nu a mişcat nimic. Aşa că de ce să-i alegem pe liberali dacă nu au făcut nimic?

    PSD vine cu Darabonţ. A mai fost, şi tot degeaba.

    Pe mine oamenii ăştia m-au convins: nu voi merge la vot!

  3. Salut,

    N-ai mai scris de ceva rveme pe blog, nici eu n-am mai comentat, pentru ca nu am avut ce 🙂

    Eu am avut de aruncat niste sticla, la un moment dat, si am cautat un tomberon din ala mare. Cautand bezmetic prin cartier cu portbagajul de la masina plina de saci cu cioburi am gasit un tomberon cu 3 gauri. Pe una din ele scrie ca e pentru sticla si am incercat sa arnc acolo, dar nu aveau sacii loc, asa ca pina la urma i-am aruncat intr-un alt tomberon fara compartimente speciale.

    Problema cu reciclarea mi se pare complicata deoarece oamenii nu stiu unde ar putea face asta.

    Alt exemplu: am schimbat geamurile, unde le duc pe cele vechi ? Am zugravit: unde duc molozul ? Sticlele de plastic, unde sa le arunc, daca nu in ghena ? Mie nu mi-ar fi greu sa le strang si sa le duc undeva, dar unde ?

    Este adevarat ca daca vrei cu adevarat poti sa afli , dar oamenii nu sunt asa responsabili cum am vrea unii din noi. Oamenii sunt comozi, nu se misca decat daca sunt nevoiti. Atat timp cat nu i se baga informatia cu forta in cap, nu o face. De ce sa ma preocup eu unde sa arunc gunoiul, daca toata lumea il duce la ghena …. Cam asta e ideea si e destul de normala, logica.

    Primaria nu poate face aceasta educatie, asociatiile ar trebui sa faca asta, dar cum la noi nu prea sunt, iar alea care sunt sunt preocupate de tot felul de alte lucruri …

    Am facut acum o cerere de informatii la primarie, sa vedem daca aflam ceva.

    Am pus textul pe site, si urmeaza sa postez si raspunsul cand il primesc.

  4. TE INTERESEAZA CALITATEA VIETII IN SECTORUL 6?

    Suna la 0800.800.661 si echipa Dan Darabont iti va prelua problemele,propunerile si solutiile dvs. ce privesc sectorul 6.

Lasă un răspuns

