Reciclare in sectorul 6

Cum spuneam acum un an de zile, am descoperit intamplator atunci ca primaria sectorului 6 este angrenata in ceva program de reciclare selectiva a deseurilor. Au scris si altii, mai putin primaria sectorului 6.

Am remarcat si eu in ultima vreme, din ce in ce mai accentuat, ca au aparut containere pentru selectia separata pentru sticla, plastic si hartie. FOARTE BINE. Conform articolului din Adevarul, cica lista cu localizarea acestor containere o gasim pe site -ul primariei. Eu unul nu am gasit-o. Dar am facut o harta cu ele. Ma rog, cu doua dintre ele … :-)) Deocamdata! Harta se gaseste in blog, in drepata jos.

Multumesc!

8 gânduri despre „Reciclare in sectorul 6

  1. Sunt vechi iniţiativele astea. Au început în Brâncuşi, acum vreo 2 ani, mediatizate la tembelizor (adică vezi-Doamne, ce ecologist e Poteraş). Au urmat printre unele blocuri din Drumul Taberei, în special între Orizont şi Răzoare (unde e cam nasoală situaţia cu aruncatul gunoiului, ghenele fiind ori în casă, ori la subsol, ori în capul străzii).

    Lipsa unei campanii intense de educare a populaţiei, cât şi menţinerea iniţiativei la stadiul de experiment, fără a se extinde în mai multe zone, au făcut ca reciclarea selectivă să se transforme într-un fiasco.

  2. Referitor la mesajul de pe domnuleprimar.ro despre acelasi program de reciclare care se desfasoara in sectorul 6, http://www.domnuleprimar.ro/23231-Nu-goliti-containereleA–-Domnule-primar–in-legatura-acele-puncte-de–.html, in ceea ce priveste amplasarea containerelor, cred ca pentru inceput ne putem obisnui cu ideea ca acestea nu sunt amplasate chiar langa scara. Probabil este un oarecare efort sa transporti deseurile de acasa pana la locul de colectare, dar merita!

  3. Din articolul din ADEVARUL (http://www.adevarul.ro/articole/colectare-selectiva-a-gunoaielor-in-sectorul-6/348235) ar trebui ca lista amplasamentelor pentru containerele pentru deseuri sa se gaseasca pe site -ul web al primariei. Am verificat acest lucru si acum cateva zile, dar aceasta lista nu exista. Astazi, intregul site nu mai raspunde. Probabil face parte din strategia de modernizare a infrastructurii IT ;-)) (https://mpalade.wordpress.com/2008/04/26/informatizarea-primariei-sectorului-6/)

  4. Am intrebat la URBAN despre lista amplasamentelor pentru containerele pentru deseuri. Sper sa ne raspunda.

    Buna ziua,

    Felicitari pentru implicarea in programul de reciclare al deseurilor care se desfasoara in sectorul 6.
    Imi puteti transmite lista amplasamentelor pentru containerele pentru deseuri?

    Multumesc,

  5. ca de obicei, plasarea acestor containere a fost facuta fara a tine cont de nici o regula … probabil le lipsesc multe notiuni elementare ( poti incepe cu look-ul lor, amplasarea, notiuni elementare de siguranta circulatiei ( cateva am vazut plasate chiar in curba limitand vizibilitratea celor care fac dreapta .. etc etc …. ) .. ca si cu bancile de lemn plasate peste tot „strategic” ..asa .. de praf in ochi …

  6. sa va spun ce surpriza mi-a facut firma Urban: le-am scris un email cerandu-le sa amplaseze si in Prel. Ghencea 104 containere pt. colectarea selectiva a deseurilor. SI IN 7 ZILE AU ADUS CONTAINERELE! Tot mai multi vecini din zona le folosesc, e foarte OK. DECI SE POATE: DACA SUNTETI DEPARTE DE ALTE CONTAINERE, CERETI SI EI VI LE VOR ADUCE IN ZONA. Nu le fac reclama celor de la Urban, de fapt ii trag de maneca tot timpul sa-si faca treaba dar in cazul containerelor chiar s-au miscat.

Lasă un răspuns

