A fi nesimtit este o virtute?

M-am bagat, l-am luat, am mai inaintat 20 cm, sunt primuuul in intersectia … blocata!!! Dar ce conteaza, l-am luat, l-am facut, sunt cu 20 cm inaintea tuturor, si cu inca 2 km in urma altora.

Cum se explica atitudinea din ce in ce mai obisnuita sa circuli pe contrasens, sa te ingramadesti in sensul giratoriu pe fiecare cm2 si sa blochezi intersectia, stiind ca nu ai nicio sansa sa o traversezi, chiar daca ai verde???

Dar cel mai mult ma irita faptul ca a circula pe contrasens si a trece pe rosu este o practica atat de normala in Bucurestiul anului 2008. Si ma mai irita faptul ca politia nu prea ia atitudine la aceste fapte. O singura data, fiind in tramvai, am surprins un politist care a oprit o masina care mergea si ea pe linia de tramvai, dar pe contrasens. Se grabea sa-i faca pe toti care stateau linistiti in coloana.

From dePrinBucuresti

Imagine suprinsa pe campul de batalie urbana CORA Militari.

Lasă un răspuns

