Un pic de fotbal

O lasam un pic cu politica de data aceasta, desi nu am apucat sa il felicit pe dl. Poteras pentru cel de-al doilea mandat de primar castigat duminica, 15 iunie, si vreau sa spun si eu doua vorbe despre Romania la campionatul european de fotbal:
Dupa un meci cu Franta in care ne-a fost frica sa jucam fotbal, esuand in ceva ce a fost mai curant anti-fotbal; dupa un meci cu Italia in care ne-am trezit un pic si am inceput sa savuram jocul de fotbal, adica pase, actiune, contructii de meci; iata ca vine un meci cu Olanda in care nu vrem sa castigam, nu vrem sa luam cireasa de pe tort, desi aveam toate premisele pentru acest lucru.
Parerea mea sincera este ca oamenilor de pe teren nu li se insufla aproape deloc dorinta de joc in primul rand si apoi de victorie.

Chiar asa, de ce mai tot timpul antrenorul nationalei este incruntat? Vrem si noi zambete, entuziasm, incredere, determinare …

Lasă un răspuns

