Ganduri adunate in ultima luna jumatate …

Exceptand o vacantza scurta pe litoralul bulgaresc (Albena), am fost prin Bucuresti, dar prins cu treaba, de aceea nu am mai apucat sa scriu pe blog, desi am urmarit costant diversele lucruri despre care am tot intervenit in paginile blogului de-alungul timpului.

  • Mi-a placut faptul ca a fost mai liber prin Bucuresti.
  • Nu am mai remarcat locuri de joaca pentru copii noi.
  • Am vazut ca au trantit un afis mare la Politehnica, locul unde va rasari un spital. Candva!

Oricum, merita sa faceti o vacantza la mare in Bulgaria!

From dePrinRomania
From dePrinRomania
From dePrinRomania
From dePrinRomania
From dePrinRomania
Lasă un răspuns

