Am fost la concert Paul van Dyk

Este un DJ. Imi place muzica lui, desi mai mult imi place Armin van Buuren.

Anyway, a venit in Romania, vineri, 2008-10-10. Concertul era programat incepand cu orele 22:00, „in deschidere mixand DJ -ul roman Pagal”. Problema de fond a fost aceea ca dl. van Dyk a intrat in actiune abia la orele 02:00, cand eu unul eram super-plictisit de mult prea lunga introducere a dlui. Pagal. O BULINA MARE si NEAGRA organizatorilor care m-au pacalit si ne-au pacalit!

Efectiv se simtea in aer ca intarzierea prelungita nu era altceva decat o constrangere sa consumi bauturile energizante si tigarile cancerigene ce se vindeau la supra-pret in incinta  Arenele Romane.

From dePrinBucuresti

Am pus o intrebare si la organizatori: „Buna seara, Care este explicatia intarzierii solistului Paul van Dyk la concertul de vineri, 2008-10-01? Va multumesc”. Sa vedem daca raspund. Ar trebui, nu?

Lasă un răspuns

