De prin sectorul 6 …

Decand il duc pe cel mic la gradinita, care nu este tocmai langa casa, dar trebuie sa iau niste autobuze, mai trag cu ochiul ce se intampla printre blocuri:

  • am remarcat ca ADP sector 6 este in priza: schimba gardurile dintre blocuri, mai repara niste alei si trotuare, mai planteaza cativa copaci; e bine!
  • un lucru stiut de altfel, este crima si pedeapsa sa parchezi masina oriunde in interiorul buclei din Dr. Taberei; fara parcari supraetajate, nu exista nicio sansa sa se rezolve aceasta problema; sau subterane pe mai multe nivele;
  • legat de punctul anterior, am remarcat ca a fost sacrificat un loc de joaca pentru o viitoare constructie: probabil un bloc, foarte aproape de strada, cu siguranta fara suficiente locuri de parcare la subsol; daca o avea parcare la subsol; nu am toate detaliile inca; cand am sa mai trec pe acolo, am sa trag cu ochiul la placutza cu datele constructiei;
  • si tot legat de parcari: unii cetateni inca nu au inteles ca vestitele T -uri nu prea mai sunt legale!
From Primarie6

Bine inteles, pentru orice mica realizare ni se reaminteste cine e primar!

Nu stiu cum e in cazul dumneavoastra, dar cand vad chestii d-astea imi aduc aminte de o vorba din copilarie: „numele prostilor pe toate gardurile”. No offense, asta este gandul meu!

From Primarie6
From Primarie6
Lasă un răspuns

