Mi-au luat masina din fata blocului

Sunt de parere ca unde-i lege, nu-i loc de tocmeala, dar prefer ca legea sa o faca si sa o aplice oameni responsabili.
Intamplarea face ca astazi nu am mers cu masina la servici, iar aseara am prins loc in fata blocului. Va dati seama (!?), in fata blocului si nu langa Home Design Mall, cum fac de obicei. Astazi spre seara, pe la orele 17:00, am primit un telefon de acasa ca politia mi-a ridicat masina. Ca nu era parcata corect. A mea si inca alte cateva.
Bun, si de aici incepe toata tarasenia. Am fost la firma care ridica si depoziteaza masinile si am fost nevoit sa platesc 500 RON (500 !!!!, adica cinci milioane ROL) ca sa recuperez masina. Totul este atat de bine pus la punct ca imi miroase a mega afacere si mega escrocherie. Am mai scris despre asta. 500 de RON, astia cred ca noi facem banii cu ciocanul? Pentru ce (!?):

  • 150 RON pentru ridicatul masinii
  • 150 RON pentru transportul masinii la locul de depozitare
  • 200 RON pentru fiecare 24h de depozitare (platesti 200 RON chiar daca fugi sa-ti recupezi masina in primele ore)

Buuun, deci am platit 500 RON pentru recuperarea masinii. Si mai astept prin posta o amenda de vreo 120 RON (platibile in 48h, altfel dublu!).

Am intrebat politistul care a fost motivatia ridicarii masinii. Pentru ca am parcat in spic, la mai putin de 25m fata de trecere de pietoni si coltul intersectiei. Am intrebat politistul decand au inceput sa ridice masini de pe strada Constantin Titel Petrescu. Cica de prin noiembrie 2008 (este prima data cand aud de ridicat de masini pe aceasta strada!). Si am mai intrebat in ce interval orar se ridica masini. Iar politistul mi-a spus ca acest lucru se intampla non-stop, oricand in cele 24h.

Dar pentru ca eu stiu ca rolul potistului in aceasta degringolada care este orasul Bucuresti, rolul politistului este sa asigure un trafic civilizat, si in limitele bunului simt si ale constrangerilor de infrastructura, consider ca politistul de astazi a procedat gresit. A procedat gresit pentru ca nu a actionat in niciun fel preventiv, pentru ca nu actionat acolo unde sunt intr-adevar probleme, ca nu a vrut sa-mi acorde sansa sa mut masina (cineva din familie a apucat sa coboare in fata blocului cand masina era inca in aer, nu pe platforma!).

Am de gand sa contest amenda, sa cer lamuriri suplimentare asupra acestui caz si sa-mi recuperez banii. Nu stiu inca cum o sa fac asta, dar m-am simtit in aceasta seara FURAT! Am bagat 500 RON in buzunarul unei firme private, statul mai imi cere si el 120 RON, mai imi dau si puncte penalizare. Pai unde traim noi aici (!?), in tara lui care pe care?

Am sa revin …

3 gânduri despre „Mi-au luat masina din fata blocului

  1. Pingback: Nesimtire pe lacul Snagov « Mihai PALADE

  2. Mihai, trebuie sa mergi pana la capat cu actiunea de contestare si recuperare a banilor. este inadmisibila bataia asta de joc. mai ieri gaseam articole in care patronii acestor firme care ridica masinile, se plangeau ca nu fac profit, ca abia isi acopera costurile de operare.

    cred ca sunt mai multe vicii de procedura pe care te poti baza- de la faptul ca nu exista un posibilitatea de tracking a masinii (nu stii daca ti-au furat-o hotii sau a disparut in neant), pana la sumele exorbitante cerute (nu exista niste tarife progresive, pe numar de ore).

    trebuie facut ceva in acesta privinta. poate ne adunam si facem o plangere sau protestam in vreun fel. ma gandesc.

    legea e lege, dar fundamentele ei pot fi contestate. pana nu sunt locuri de parcare, pana nu e o viziune integrata, se cheama ca asistam la un FURT PE FATA si la o bataie de joc.

  3. Pingback: E foame de bani? « Mihai PALADE

Lasă un răspuns

