E foame de bani?

A doua sau a treia zi dupa ce mi-au saltat masina din fata blocului, am remarcat ca baietii au inceput sa ridicile masinile de pe aceeasi strada – Ctin. Titel PETRESCU, inca de dimineata, de la orele 08:30 – 08:45. Adica nici macar nu iti mai dau ragazul sa pleci cu ea de dimineata, la serviciu sau pe unde ai mai avea treaba, pur si simplu te pandesc si „harrrrrsht”, trebuie sa cotizezi cu 700 RON!

Sa ne facem intelesi: in zona nu este loc fizic sa parchezi regulamentar! Sunt blocuri de 10 etaje, cu sute de apartamente … va inchipuiti. In fata blocului meu sunt 6 – 10 locuri oficiale … va inchipuiti. Se dau aprobari de constructie pentru alte complexe rezidentiale cu alte zeci de apartamente. Io am parcat in seara asta la 10 minute de casa. Glumind un pic, practic am parcat in alt cartier! 😉

From Primarie6
From Primarie6
3 gânduri despre „E foame de bani?

  1. Unde scrie ca aveti dreptul la parcare? In constitutie? Inchiriati 10 mp de teren si parcati masina sau cautati o parcare la o statie de metrou. Tb sa platiti pentru parcare. Cand cumparati masina includeti si costurile de parcare. lunare, nu numai leasingul sau asigurarea.

    • Da, asa am sa fac. Am sa cumpar cei 10mp de teren.
      Totusi, credeti ca trebuie sa existe un echilibru intre cantitatea de masini ridicate de pe strada (a se interpreda in bani incasati) si cantitatea de proiecte pentru parcari noi in cartierele bucurestene (in cazul nstru, sector 6)?

Lasă un răspuns

