Si au fost zilele Bucurestiului … 2009

Programul a fost destul de incarcat, timp de o saptamana. Eu nu am apucat decat sa trec prin Piata Constitutiei vineri seara (2009-09-18), sa trec pe la Muzeul de Istorie sambata si sa vad focurile de artificii de duminica seara. Aaaa, si am mai fost si pe la Curtea Domneasca si prin centrul istoric. Si prin parcul Cismigiu, dar nu era nimic deosebit de urmarit.

Initiativele acestea cu Zilele Bucurestiului sau Noaptea Alba a Bucurestiului mi se par niste idei bune. Felicitari organizatorilor, in special ArCuB.

Am pastrat si eu cateva amintiri de zilele trecute:

From dePrinBucuresti

Piata Constitutiei, targ mestesugaresc

From dePrinBucuresti

Piata Constitutie, targ mestesugaresc

From dePrinBucuresti

Parada liceelor bucurestene

From dePrinBucuresti

Ganduri de ieri, azi si maine ;-))


Jocuri de artificii

Lasă un răspuns

