luate de pe twitter

Mi-am facut si eu cu ceva vreme in urma cont pe twitter: http://twitter.com/mpalade, si am scris/descris cateva reactii:

  1. Propun: prim-ministru Klaus Johannis, ministru de finante: Lucian Croitoru; niciunul dintre fostii BOC-1; restul, alesi ca si primii doi …less than 10 seconds ago from web
  2. Astazi este ziua internationala a spalatului pe maini. Asadar, spalati-va pe maini! Si de politicieni, printr-o minima implicare politica8:57 AM Oct 15th from mobile web
  3. Bag de seama ca decalarea alegerilor parlamentare de cele prezidentiale nu face bine la sanate; nici macar a politicienilor …8:51 AM Oct 15th from mobile web
  4. Ce-i porcaria asta? Guvern de o luna jumate …8:49 AM Oct 15th from mobile web
  5. Circul din Circul Mare al Popurului continua … http://bit.ly/IqpaW6:48 AM Oct 9th from web
  6. „Noi ne-am imprumutat de 20 de miliarde (euro) si avem de luat de la UE 30 de miliarde de euro”, a afirmat Isarescu. Iar UEmoney vin f greu.10:56 PM Oct 6th from web
  7. Inca un primar caruia i-a crescut increderea intr-un an cat altora in sapte! Dar realizarile!?!?9:26 PM Oct 6th from mobile web
  8. Vrajeli politice in guvernul Romanieil Astia sunt dushi cu pluta cu totul! Si ne mai cer si voturile in noiembrie …1:44 AM Sep 29th from web
  9. 1 km/h – baneasa, 20096:58 PM Sep 22nd from mobile web
  10. Cum se spala liniile electrice de inalta tensiune (500kV), cu apa, in timp ce sunt alimentate? Urmariti emisiunea CURAJ pe NG. Impresionant!1:40 AM Sep 22nd from web
  11. Daca Parlamentul nu munceste, atunci ce rost mai are? http://bit.ly/z6SB01:52 AM Sep 10th from web
Lasă un răspuns

